Deze website maakt gebruik van cookies.
OK

Module BTW-Aangiften

Met de module "BTW-aangiften" van Corporate Desk beheert u de BTW-gegevens van uw onderneming en/of uw klanten. U kunt er ook BTW-cijfers mee importeren uit om het even welk ander boekhoudsysteem (XLM, CSV-formaat, ...) - individueel of in batch - om ze vervolgens te formatteren, te controleren, te beheren en ten slotte te exporteren als een digitaal bestand (XML-formaat gedefinieerd door de administratie) of ze in PDF-formaat naar uw klanten te sturen (ter informatie, ter controle of ter ondertekening).

Exclusieve kenmerken !

De evolutie van de btw-wetgeving vereist een constante aandacht, die wij als gespecialiseerde btw-uitgeverij dagelijks garanderen. Door ons te concentreren op niet in de balans opgenomen verplichtingen zoals btw-aangiften, denken wij u de meest optimale en actuele oplossing te bieden voor de verwerking van uw aangiften.

• Consolidatie van btw-aangiften: stel u voor dat een hoofdbelastingplichtige en zijn vestigingen over het hele land onder één belastingplichtig nummer vallen. Met Corporate Desk kunt u elke onafhankelijke aangifte beheren en vervolgens de verschillende aangiften importeren en consolideren tot de definitieve aangifte die naar de FOD-Financiën moet worden gestuurd.

• Beheer van btw-eenheden: selecteer meerdere belastingplichtigen en maak in één klik een btw-eenheid aan. Voer het BTW-nummer van de eenheid in en klaar is kees: alle aangiften houden er rekening mee. U kunt elke btw-eenheid in het hoofdvenster bekijken volgens een door u bepaalde kleurcode.

• Automatische updates via internet: u profiteert in real time van de laatste wijzigingen. Installatie is niet nodig, het programma beheert alles voor u.

Installatie, OS, ASP, Citrix, TS, netwerken...

Corporate Desk en zijn verschillende modules zijn ontwikkeld met het oog op installatiegemak, zowel op een eenvoudige PC als in een complexere omgeving: een enkel "setup.exe" installatiebestand (dat u hier kunt downloaden, als u het programma wilt testen). Corporate Desk draait uiteraard op Windows 10 en later.

Corporate Desk richt zich op het bewaren van gegevens waar ze horen: precies waar de gebruikers dat willen. Geen gedwongen "Cloud" met Corporate Desk: op uw interne server, in Terminal Server, in een ASP-oplossing die aan een derde is toevertrouwd of via een Citrix-laag van de IT-afdeling van het moederbedrijf dat elders in Europa is gevestigd... Alles is mogelijk en eenvoudig te configureren.

Corporate Desk biedt ook verschillende beveiligingsniveaus: aangepaste Proxy-configuratie uiteraard tot het hoogste niveau: in bepaalde omgevingen waar de beveiliging maximaal is (luchtverkeer, financiële instellingen, nucleaire sites...), mogelijkheid om updates veilig buiten het internet om te versturen.

Corporate Desk kan op verzoek ook specifieke gateways creëren voor bepaalde grote organisaties die interne oplossingen gebruiken, zoals SAP in verschillende industriële productie- of civieltechnische groepen.

Corporate Desk werkt ook in een netwerk en wordt onder meer gebruikt door vele energieleveranciers. Sommige configuraties worden door meer dan 100 medewerkers tegelijk gebruikt voor BTW-bedragen en logische controles waarbij het gaat om complexe transacties van meerdere miljarden euro's.

Jaarlijks abonnement

Wanneer u besluit een Corporate Desk licentie te kopen, ongeacht de module die u kiest en ongeacht het aantal gebruikers, omvat de prijs die u in rekening wordt gebracht een jaar gratis abonnement tot de volgende verjaardag van uw aankoop.

De abonnementsprijs verandert periodiek in functie van de evolutie van de inflatie en andere technische parameters zoals belangrijke wijzigingen in de Windows-omgeving. In ieder geval is hij altijd lager dan of gelijk aan de aankoopprijs die u in het eerste jaar hebt betaald.

Dit abonnement wordt stilzwijgend verlengd.

Om eigen redenen kunt u het echter op elk moment en zonder verantwoording opzeggen door een aangetekende brief, een fax naar 02 537 36 16 of een e-mail naar info@corporate.be (onderwerp: afmelding) te sturen. Deze opzegging houdt in dat u op de volgende verjaardag van uw contract geen verlengingsfactuur zult ontvangen. Het niet betalen van de verlenging na 3 maanden zal ook leiden tot verzaking.

In het geval van definitieve hernominatie, zal elke herintroductie van de dienst een nieuwe licentieaankoop vereisen. Al uw gegevens blijven toegankelijk in Corporate Desk, ook als u geen abonnee meer bent. Er worden echter geen verdere opvolgingen of updates verstrekt.

Beschrijving

Uw elektronische BTW-aangiften in een paar klikken!

De module Corporate Desk BTW-aangiften omvat :

  • Import van btw-aangiften uit elk boekhoudprogramma
  • Ondersteunde formaten: .xml, .vat (gecomprimeerd xml), .edv (Edivat), .edf (Edifact)
  • Export in XML-formaat
  • Export van meerdere aangiften
  • Beheer van de btw-eenheid
  • Consolidatie van verschillende aangiften onder één btw-nummer
  • Administratieve en logische controles
  • Online btw-identificatie van alle Belgische belastingplichtigen
  • PDF-export voor uw klanten
  • Compatibel met Windows (van Windows 8 tot Windows 10 en verder)
  • Netwerkbeheer: intern netwerk, TS, ASP...

De module Corporate Desk is een geïntegreerde oplossing die tal van andere modules biedt die specifiek zijn voor de buitenbalansboekhouding. Corporate Desk biedt sinds 1996 professionele off-balance oplossingen.

 

Ondersteunde Windows omgevingen

De 4 bijzondere BTW-aangiften bestaan ook gratis in de module BTW-aangiften

Doelgroep van deze module zijn de personen die geen periodieke btw-aangiften indienen maar wel schuldenaar zijn van de btw overeenkomstig art. 51§1, 2° en §2 van het Btw-Wetboek. Naast die BTW-aangiften 629 is het voortaan ook mogelijk de MOSS aangiften, curatoren en nieuwe vervoermiddelen in te dienen.

 

Exclusieve kenmerken

De evolutie van de btw-wetgeving vereist een constante aandacht, die wij als gespecialiseerde btw-uitgeverij dagelijks garanderen. Door ons te concentreren op niet in de balans opgenomen verplichtingen zoals btw-aangiften, denken wij u de meest optimale en actuele oplossing te bieden voor de verwerking van uw aangiften.

• Consolidatie van btw-aangiften: stel u voor dat een hoofdbelastingplichtige en zijn vestigingen over het hele land onder één belastingplichtig nummer vallen. Met Corporate Desk kunt u elke onafhankelijke aangifte beheren en vervolgens de verschillende aangiften importeren en consolideren tot de definitieve aangifte die naar de FOD-Financiën moet worden gestuurd.

• Beheer van btw-eenheden: selecteer meerdere belastingplichtigen en maak in één klik een btw-eenheid aan. Voer het BTW-nummer van de eenheid in en klaar is kees: alle aangiften houden er rekening mee. U kunt elke btw-eenheid in het hoofdvenster bekijken volgens een door u bepaalde kleurcode.

• Automatische updates via internet: u profiteert in real time van de laatste wijzigingen. Installatie is niet nodig, het programma beheert alles voor u.

Graag uw email intikken om uw demo-versie te downloaden.

M D W D V Z Z

1

  • Wettelijke feestdagen

2

    3

      4

        5

        • Voorschot RSZ

        6

          7

            8

              9

                10

                  11

                    12

                      13

                        14

                          15

                          • Staat 274 (bedrijfsvoorheffing)
                          • Bedrijfsvoorheffing

                          16

                            17

                              18

                                19

                                • Intrastat

                                20

                                  21

                                    22

                                    • BTW aangifte
                                    • BTW aangifte
                                    • Maandelijkse opgave van de intracommunautaire handelingen
                                    • Te betalen BTW

                                    23

                                      24

                                        25

                                          26

                                            27

                                              28

                                                29

                                                  30

                                                    31

                                                    • RSZ-aangifte
                                                    • Trimestriële saldo RSZ

                                                    1

                                                    2

                                                    3

                                                    4

                                                    • Meer weten ? Neem dan contact met info@corporate.be op : wij overlopen samen jullie wensen en verwachtingen en maken een afspraak met onze Sales Developper. Zo krijgt u een perfect beeld van onze aanpak en hoe uw workflow eruit kan zien. Hebben Corporate Group oplossingen u kunnen overtuigen? Dan doen we technisch het nodige om alles online of offline te plaatsen. Corporate Group : eenvoudige oplossingen voor complexe problemen.

                                                      Eén vraag ? info@corporate.be