Deze website maakt gebruik van cookies.
OK

Helpdesk

OPGELET: DE HUIDIGE HELPDESK BELEEFT ZIJN LAATSTE DAGEN! Voor uw support, gelieve in te loggen op :
Nieuwe Corporate Desk Support Wij danken U !

Tickets die U via de huidige interface hebt ingevoerd, worden verwerkt totdat ze zijn opgelost. Vanaf 1 maart 2023 worden tickets die via de oude interface zijn ingevoerd niet meer verwerkt en ontvangt u een bericht om uw ticket opnieuw in te voeren in de nieuwe interface. Bedankt voor uw begrip.


Het is belangrijk om altijd de allerlaatste versie van onze softwares te gebruiken. Het gebruik van eerdere versies is misschien één oorzaak van uw probleem.

Contactpersoon

Product informatie


12 karakters code zonder spatie (BV : ABC123456789)
AccoWin :
BelcoFin :
FinAsset :

Externe contactpersoon

Als de contactpersoon niet is de persoon die het probleem oplost (bv. externe informaticus, enz.)

Uw vraag aan de helpdesk

Indien nodig dank u om een kopie van uw scherm (foutbericht) toe te voegen. In geval van een administratieve fout, een kopie van het dossier en een kopie van de berichten (screenshot) of bestanden ontvangen van de Administratie (aanvaarde formaten: zip, jpg, png, tif)